lördag, augusti 09, 2008

Födelsedag

Idag blir barnbarnet 3 år!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Då vet jag en tjej som är lycklig idag =)
Vilken ära att få fixa buketten! Gud så spännande!

Lilla B sa...

annapanna: Vi var där på eftermiddagen och såg att hon hade en prima dag! Det är verkligen en stor ära att få göra en brudbukett. Dessutom har jag fria händer. Ojojoj - det kan bli vadsomhelst....

Jo sa...

:) Det verkar som om kalasen avlöser varandra hos/för dig! :) Trevligt!

l*eva sa...

3 år redan...
Maya fyller ju *redan* 2 år på tisdag.
Attans vad tiden går fort!

Cattis sa...

Grattis till barnbarnet.

hoppas det blev en bra födelsedag!

idag fyller min äldsta tös...
(läs den tionde)

Kramen
cattis

Lilla B sa...

jo: Ibland är det tätt på given - men för det mesta glider livet på utan så mycket festligheter.

Lilla B sa...

l*eva: Inte tyckte jag att tiden gick så fort förr. Ska det verkligen vara så?

Lilla B sa...

cattis: Då har du bakat födelsedagstårta och varit uppe och sjungit, antsr jag.

Malin sa...

Åh det var/är en stor dag med andra ord - GRATTIS på den lilla tösen
"lill b:et" troligtvis...

Kram från Malin!

Lilla B sa...

malin: Tack, tack!

FO - 2 sa...

Gratulerer med overstått til barnebarnet. Hipp hipp hurra! :)
Jeg har en liten utmerkelse til deg på bloggen min. Del den gjerne med flere, om du vil.

Anonym sa...

Grattis liten! en härlig ålder :)

Lena sa...

Mycket tårta blir det ibland ;)
Vacker bukett.

Lilla B sa...

ida: Tack snälla du! Ska genast skutta över till dig och titta!

Lilla B sa...

matte: Ja det är verkligen en trivsam ålder. Bestämd liten dam som ändå går att övertala. Ibland...

Lilla B sa...

panter: Mycket tårta är livets goda, det! I februari fyller inte så många bland släkt och vänner år så det jämnar ut sig!
Välkommen tillbaka från västkusten, bästa sidan!