fredag, mars 07, 2008

Skrytbild


En dags steg.
Say no more...

24 kommentarer:

Nollan sa...

Välförtjänt skryt :D Gör vågen här framför datorn och försöker samtidigt applpådera med fötterna. Idag slog du mig rejält ;)
Ha en bra kväll och helg förstås!

Hasse Wester sa...

Fantastiskt...du har alltså gått till Sollentunamässan?
Men allvarligt...bra jobbat Lilla B.

Lena sa...

Jag tänkte att du kanske ställt bilen och gått hem. Imponerande!
Jag gör också vågen!

beerbelly sa...

Grymt bra jobbat. Kul att se.
Hoppas du inte behöver gå lika långt imorgon :)
Ha det gött.

Anonym sa...

Mycket bra resultat

Anonym sa...

Grattis! Hur bär du dig åt? Går du även i sömnen?
Jag har varit i rörelse hela dagen idag och ändå inte kommit upp till mer än futtiga 11000.
GJ

l*eva sa...

Inte illa, nej!
MEN...bär Du på Dig, alla de där sladdarna också, som man ser på bilden?

Frukostflingan sa...

Det slår inte ens jag som är ute med hunden ganska ofta, så nu får jag nog lägga i en extra växel.

Bra jobbat!

Anonym sa...

Jösses...har du skippat bilen mao?
Du kommer att sluta som en vandrande legend i trakterna där du bor...
"Hon sågs vandra fram längs med vägarn med sitt enda mål i livet framför ögonen...maximera sin stegräknare".

Kramar på dig från Malin

Anonym sa...

Du är helt suveränt duktig! Säger bara WOW!

Lilla B sa...

nollan: Tack, tack! Jag nästan hör applåderna.

Lilla B sa...

slottsträdgårdsmästaren: Ja - tänkte att jag skulle gå en liten sväng dit... ;)Ville gärna kolla när du provade de gröna trädgårdsskläderna.

Lilla B sa...

panter: Nejdå - jag har bara ansträngt mig lite extra! Men jag är jäkligt nöjd eftersom jag hade tänkt spränga 20 000stegsvallen.

Lilla B sa...

beerbelly: Jag tyckte att jag ville visa och inte bara sitta och skrodera.:)
Det blir två nästan stegfria dagar. Dvs strax under 10 000.

Lilla B sa...

rosalia: När jag gått så jämrans många steg sitter en ovirkad semla inte ivägen!

Lilla B sa...

GJ: Jag gav järnet den dagen. Annars brukar det ligga runt samma antal steg som det är på din räknare.

Lilla B sa...

l*eva: Haha - de är anslutningen till de livsuppehållande apparaterna som blev följden.
Nä - skämt åsido. Det är snodden till kameran och kabeln mellan kameran och datorn som syns. Jag tänkte inte på att städa skrivbordet innan.

Lilla B sa...

frukostflingan: Sätt mätaren på hunden ;)

Lilla B sa...

malin: Åhnej - jag är envis men ingen fanatiker. Vandrande vålnaden i Bergslagen - hugaligen.
Jag gjorde en ansträngning för att komma över 20 000 steg och känna hur det var. I fortsättningen tänker jag lägga mig på mellan 10 000 och 12 000. Det räcker. Och blir över ibland, tror jag.

Lilla B sa...

anna: Jag har nog gjort rätt för priset jag fick!

Anonym sa...

Ha ha...ja vem vet...jag kanske lägger ut en bild på Slottsträdgårdsmästaren i de vackra kläderna!

Lilla B sa...

Slottshasse: Ja gör det! Åh, vad jag väntar :).

Anonym sa...

Mycket imponerande!/Pallas

Lilla B sa...

pallas. Jag är mäkta belåten själv, måste jag tillstå!