måndag, februari 04, 2008

Och vinnaren är.......

Lilla B. Jojomen.
Har varje vecka svarat på Naturmorgons fråga och hoppats på att vinna en holk, ett jackmärke eller kanske en keps.
Nä - inte en keps. Men vinna i alla fall. Men aldrig har det hänt.

Men!
Det finns andra tävlingar.

Idag vann jag Frukostflingans tävling. Den som går ut på att gissa vad ord eller uttryck hämtade från hotell-och restaurangvärlden betyder.

Strax får jag boken Galoschjesus och frukostflingorna.

Den ser jag mycket fram emot!
Tack Frukostflingan!

12 kommentarer:

Frukostflingan sa...

Grattis och kul att just du vann! Boken lägger jag i brevlådan i morgon, så hinner du nog få den innan helgen!

Annika sa...

Grattis Lilla B!!! Kul att ha vunnit, förstår jag!
Din vinterbild nedan är bara för UNDERBAR!!! helt ljuvlig, ett julkort!
SAKNAR vintern!!

Anonym sa...

Grattis! Vilken turgumma! Själv vinner jag sällan något./Pallas

l*eva sa...

Grattis!

Smart brud, du!!

beerbelly sa...

Grattis till segern :-)
Ha en suverän dag idag med.

Anonym sa...

Grattis grattis =) Det är alltid kul att vinna. Fast jag gör det väldigt sällan... men å andra sidan måste man ju tävla för att vinna med... Ha det så gott så länge
(Ingen bebis här ännu)
Kramar Anna

Rosengeranium sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis!! :-)

FO - 2 sa...

Gratulerer! :)
Da har du noen porsjoner med vinnerlykke likevel da... ;)

Lilla B sa...

AllA:
Tack för glada tillrop och gratulationer! Har fått ett mail från Frukostflingan själv om att boken är på väg.
Ska bli roligt att läsa.
Och Annapanna! Jag vinner nästa tävling också. Lille bebben kommer i morgon!! Lagom många dagar över tiden... :)

Anonym sa...

Då litar jag på dej =) Å hoppas att jag slipper gå i husbondens skor. Jag går i hans jacka... =)

Lilla B sa...

annapanna: Det blir i morgon!! Och sen får du gå i egna kläder!