måndag, januari 14, 2008

Två guldstjärnor på samma gång


Ibland blir man inte bara glad utan dubbelglad. Stereonöjd. Multihappy.
Från Fundera grönt och Sericea kom utmärkelsen You make my day.

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”

Barnsligt förtjust tackar jag för detta!!

Det är sannerligen inte lätt att bara välja tio stycken bloggare.

Jag skickar vidare till

Eva
Anne-Marie
Frukostflingan
Ida
Trams och gnäll

Lullun
Bloggblad
Kirsti
Salt

Gott och blandat...

22 kommentarer:

Svensklärarföreningen sa...

Jag bugar och tackar... tack. Jag ska pröva att göra samma och lika. Jag har aldrig gjort detta tidigare... Allt gott. Anne-Marie

Anonym sa...

Fantastiskt. You made my day, too!

Anonym sa...

Men tack snälla du!! Vilken fin överraskning! Och grattis till din utmärkelse! Den var du väl värd! Nu ska jag sova gott (inte drömma om bloggträffar m.m..:) ) och i morgon ta väl hand om den fina utmärkelsen!
*trallar glatt*
/Kirsti

Bloggblad sa...

Å, så glad jag blir! Men blir alldeles nervös för vidareskickandet... jag som har bortåt 30 favoriter...

Nån annan gång skulle jag lista 5 favoriter - det gick inte - men var ett hästjobb att skriva ut alla länkar till dem jag besöker... hinner ändå inte med alla varje dag.

Lena sa...

Åh, tack! Jag blir lika barnsligt glad som du. Grattis du med!

FO - 2 sa...

Takker og bukker! :)
Ditto!
Ble glad når du har tenkt på meg her, over landegrensene også.
You made my day! :)

Lullun sa...

Man tackar och bugar och blir alldeles barnsligt glad. Gillar också din blogg skarpt!

SixesAndSevens sa...

Åhå, man tackar!! :) *rodnar* Men är det meningen att jag ska skicka vidare?! Kära nån så besvärligt...

l*eva sa...

lilla b: Kära nån då...Med all respekt för utmärkelser av detta slag, nu blev jag lite *ställd*.
Dessutom, så blir det lite av *klubben för inbördes beundran* eftersom Du redan listat flera av de bloggar jag läser! Fast sällan kommenterar på!
Tackar så hemskt mycket.
Men mer blir det inte! :))

Malin sa...

Grattis på dig och det är du väl värd med din härliga blogg!

Kram från Malin

Lilla B sa...

anne-marie: Man måste inte skicka vidare - huvudsaken för mig var att ge utmärkelsen till dig. Ha det gott!

Lilla B sa...

stellan: Kommer att fortsätta att läsa om Magic och Lilla Larsson. Och om varuprover av allehanda slag. Alltid lika kul.

Lilla B sa...

kirsti: Hoppas du sov gott och slapp transporteras i traktorskopa. det är ju snöigt och kallt hos er.
Har inte sått ett endaste frö än - glodde med stora ögon fulla med avund på paprikasådden hos dig.

Lilla B sa...

bloggblad: Skrev först fel och fick ändra Blogg-glad, blev det. Passar väl ibland, det också.
Man måste inte skicka vidare. Jag tyckte också det hade varit lättare med dubbelt så många eller bra en endaste.

Lilla B sa...

panter: Jag tror aldrig man växer ur guldstjärnestadiet. Det bleknar men försvinner inte helt.

Lilla B sa...

ida: Sverige eller Norge. Same shit - different name ;)
Det var kanske inte så vackert skrivet men innebörden är ändå att vi är nog rätt lika på båda sidor kölen.
Det är trivsamt att läsa din blogg. Fina bilder också.

Lilla B sa...

lullun: Trots jag är världens fryslort är jag superintresserd av Grönland. Varför vet jag icke. Men jag läser och begrundar det du skriver.

Lilla B sa...

6677: Nädå - man måste inte skicka vidare om man inte vill. Det är högst frivilligt.
Läser gärna din blogg och fnissar för mig själv.

Lilla B sa...

l*eva: Precis som jag skrivit lite här och var ovan - att skicka vidare är högst frivilligt. Inget tvång alls. Jag läser din blogg dagligen och blir lite bekant med dig och Maya och pelargonerna. Vi har ju läst varandras bloggar sen Hedenhös.

Lilla B sa...

malin: Tack, snälla du! Det var rart skrivet!

FO - 2 sa...

Det venter en annen utmerkelse til deg fra meg, på bloggen min. :)

Lilla B sa...

ida: Tack snalla du för detta!! Och växthusbloggen skall väckas till liv så småningom. Så vänigt a dig att skicka utmärkelse fra Norge!