måndag, januari 21, 2008

Lite morgonljus


I morse.

13 kommentarer:

Bloggblad sa...

Vilket härligt ljus. Det känns att det finns hopp om livet!

Lena sa...

Vilket ljus och vilka speglingar!
Vackert.

FO - 2 sa...

Vakkert! :)

Cattis sa...

urtjusigt!

Anonym sa...

Underbar bild!
Området där vid den sjön är ett av de finaste i våra trakter tycker jag. Man blir aldrig besviken på utsikten.

Malin sa...

Så du har också fått uppleva en helt underbart vacker morgon...underbar bild du visar...
Förstår din frustration över hundarna...vissa folk skulle inte ha djur över huvudtaget...

Kramar från Malin

Dubbelörn sa...

Så vackert så man tappar andan...

Vilka promenader du har förutom då de där lösdrivande "odjuren".

Har också varit på promenad med mina vofsingar ;) men de är så väluppfostrade *himlar med ögonen*.
Kolla in mina örter ;)
Kramar

Annika sa...

Där är den ju! SJÖN!!!

Linda sa...

Men så vackert!

Anonym sa...

Fortfarande ingen snö!? Men otroligt vackert ändå..;)
/Kirsti

Lilla B sa...

Till alla:
Visst är det SJÖN igen! Och visst är väl ljuset vackert. Kunde inte låta bli att stanna och ta en bild. Och visst är det alldeles snöfritt. Nästan isfritt också.
Kommer nog att stanna till fler gånger den här våren.
Jag gillar min sjö.
Min och min, förresten. Ellis, som kommenterar här, bor också i närheten så det är säkert hennes sjö också.

Anonym sa...

SÅ VACKERT- SÅ VACKERT. Jag har läst. Anne-Marie

Merja sa...

Så härliga bilder! Det är nåt magiskt med vatten...
Hälsningar Merja