torsdag, november 08, 2007

God morgon

Djävulsk halka ute.

10 kommentarer:

Rosengeranium sa...

You bet!

Anonym sa...

Oj då...jag som önskar mig snö...fast inte halka...

Malin

beerbelly sa...

otäckt!

Lilla B sa...

rosengeranium: Flera på jobbet drog ikull sig i halkan.

Lilla B sa...

malin: De hör ihop på nåt sätt, snön och halkan ;) Vi kommer inte ifrån eländet.
Fast man skulle önska det....

Lilla B sa...

beerbelly: RÄLIGT!! Säger jag som har skånskt påbrå!

Anonym sa...

Det gick bra att halka hem iallafall! för dig med hoppas jag!
Är hungrig igen!! Hur det nu kan gå till...Ska hälla på lite nyinköpt olja på¨salladen ikväll så halkar nog den ner oxå!
Lena B

Lilla B sa...

Lena B: Klarade hemfärden utan missöden.
Hungern ja. Den inställer sig alltid! Tur det - så tråkigt det vore annars!

FO - 2 sa...

Gå og kjør forsiktig! :)

Lilla B sa...

ida: Ja, jag går försiktigt som en gammal tant....
Otäckt när det är så halkigt.