söndag, november 25, 2007

Annat röj

Slyröjning idag?
Icke.
Snöröjning istället.

12 kommentarer:

beerbelly sa...

Det är tråkigare :/. Hoppas det går bra ändå. Ta det försiktigt med ryggar osv.

Anonym sa...

Gratis motion :)

Lilla B sa...

beerbelly: De vete tusan - tycker inget av sysselsättingarna är så särdeles inspirerande. Det är bara resultatet som gäller.
Ryggen höll!

Lilla B sa...

hennele: Jajamen! Studsa runt på gym är mig fjärran. Men trädgårdsarbetet gör verkligen nytta. Åtminstone under sommarhalvåret.

Annika sa...

Hey, låter mysigt! gillar faktiskt att skotta snö...
Gratis motion som Hannele säger ;-)

Hedgren sa...

Vad lär vi oss av detta? Jo, att det inte alltid blir som man har tänkt sig... Och det är nog ganska bra - faktiskt!

Lilla B sa...

annika: I lagom doser är det mysigt med snöskottning. Och om man själv kan få välja tidpunkt. Koma hem sent från jobbet och inte komma fram till garaget eller huset utan nån timmes hårdjobb har mycket låg mysfaktor.

Lilla B sa...

hedgren: Så sant, så sant.
Man måse kunna acceptera att planerna grusas. Visst är det bra att inse att man inte har kontroll över allt man tror :)

Anonym sa...

Aj...hur mycket snö har det kommit? Ha en fin kväll.

Lilla B sa...

slottsträdgårdsmästaren: Inga stora mängder, någon decimeter eller lite mer,men mycket tung blötsnö.

FO - 2 sa...

Her er det kommet 2 cm snø i kveld... Og den ligger no ikke lenge. Du har vel fått litt mer...

Lilla B sa...

ida. Ja, lite mer har jag fått. Fast jag hade gärna nöjt mig med 2 cm. Väldigt gärna!
Katterna vill inte gå ut. Helst inte jag heller.