fredag, oktober 26, 2007

Belöning


Var hos doktor Dentista idag. Allt var frid och fröjd med gaddarna. Alltid något att glädja sig åt! När jag var barn fick alla efter tandläkarens rätt omilda undersökning och behandling en guldstjärna.


När jag kom till jobbet skulle jag gå till ett möte. Struntade i bilen utan tog en promenad dit. Hade svarta vinterkappan på. Det var kallt ute men solen värmde i ryggen. Åh så skönt.


Då såg jag den!


GULDSTJÄRNAN!!!


Tyckte att den var min för en dag.




10 kommentarer:

Hedgren sa...

Såklart att den var... =0)

Rosengeranium sa...

Den är absolut din!

Anonym sa...

hahaha
Klart att den är din!

Anonym sa...

Är den ny? Den dära saken har jag annars lyckats missa totalt. Hm.

Skönt med friska gaddar. Och praktiskt, nu när Halloween snart är här. ;)

FO - 2 sa...

Vel fotjent! ;)
Din egen stoooore stjerne! ;)
Man får sunne tenner og kropp av å spise mye god mat fra eget drivhus. ;)
God helg til deg.
P.S.
Husk tannpussen. ;)

l*eva sa...

Ett stort Grattis, till de fin-fina Bissingarna.

Är nog återigen inte så riktigt 100 på, att så många andra hade gjort associationen...eller ens sett den!
Guldstjärnan!

Du får en av mig också!

Lilla B sa...

hedgren, rosengernium och fundera grönt: Tur att ni håller med!

-----------------------------------

ellis: Nej, den är inte ny. Den står i bostadsområdet Polstjärnan.
Ny tandsköterska - hon polerade upp huggtanden!

----------------------------------

ida: Och du som fortfarande kn skörda tomater och har fuchsiorna blommande.... Om du visste så avundsjuk jag är! :)

----------------------------------


l*eva: Tack, tack för en extra guldstjärna! Jag kan tänka mig att fler har sett den som jag men inget sagt. Kanske för man tycker det är för knäppt/barnsligt/fånigt eller allmänt dumt. Men sånt struntar jag i!

Cattis sa...

Det var en redig stjärna :-) Så passande.

Lilla B sa...

cttis: Mycket ståtlig är den! Men jag har aldrig förut sett på den som en belöning.

Anonym sa...

Definitivt din!!!