måndag, april 02, 2007

Småplantor växer


Yngste sonen fyller 20 år idag.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att han får en härlig födelsedag! Fin bukett, men den kan du väl inte förära honom i dag för så gröna fingrar har väl inte ens du...

Lena sa...

Det känns allt när de yngsta blir stora. Min "lilla" blir 19 i sommar... kan väl tilläggas att den "lilla länge varit 5 cm längre än sin mor.

Grattis till sonen. 20 år då tyckte jag att jag verkligen var vuxen.

Anonym sa...

Hurra hurra!

Annika sa...

Grattis till 20 åringen! MYCKET vackra blommor!!!

Lilla B sa...

pallas: Det blev en bra födelsedag för honom. Nä - inte plockar jag sådana blommor nu, heller. De där odlades fram i somras.

Lilla B sa...

panter: Jag tycker det känns gott och bra när de växer upp. 20 år, Javisst var man vuxen då.

Lilla B sa...

ellis: Tack, tack säger den stolta modern!

Lilla B sa...

annika: Tack så mycket!Bilden med krasseblommor, ringblommor och gurkört brukar jag lyfta fram som gratulationsbukett. Tycker också de är fina. Enkla och söta blommor

Anonym sa...

Grattis från oss också till sonen.

Lilla B sa...

Olomar: Tack, tack! Ska be honom titta här på bloggen! :)