torsdag, februari 01, 2007

Blommor till Ellis!


Ett stort och varmt tack till dig Ellis som hjälpt mig idag!

Jag trilskades med Blogger häromdagen och lyckades till slut lägga in Bloggportalen i Bloggers templates. Men hamnade den snyggt en bit ner i högerspalten, tro?
Ånej.
Längst upp på sidan som värsta rubriken. Fult, fult. Rysligt anskrämligt. Dessutom lite skämmigt att jag inte kunde fixa till det bättre.

Men kolla nu!!

Titta så fint det blev när Ellis opererat bort Bloggportalens fula rektangel från det alltför påtagliga stället och satt den på en diskretare plats.

Lilla B:s Extreme Make Over

Nej, inte riktigt. Men en bit på väg....

Tack för hjälpen!!

12 kommentarer:

JULIEK sa...

ja ellis er så utrolig duktig på dette. Hon har hjelpt meg også : )

Lilla B sa...

julie: Och en superduktig fotograf dessutom är hon!
Det var väldigt vänligt att erbjuda sig att hjälpa en som iget dateri begriper.

Anonym sa...

Det gjorde jag så gärna så!
Underbara blommor!

Lilla B sa...

ellis: Varsågod! Det är verkligen jag som ska tacka!!
Trevlig helg!

Anonym sa...

Bra att man kan få hälp av vänliga själar ibland. Vilken vacker bukett! Egenodlad?

Lilla B sa...

pallas: Och det på hemmaplan också även om allt är nära i bloggvärlden. Ellis bor bara några kilometer härifrån. Vi bloggade var och en för sig när jag plötsligt upptäckte vem det var som var Ellis.
Blommorna kommer från egna odlingar! Jag blandar grönsaker och blommor efter färg och form. Det brukar se trevligt ut och så ingår de i det allmänna skördandet.

Bloggblad sa...

Så ljuvligt ljuset går genom blombladen!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Visst är det skoj att försöka fixa till bloggen men inte så skoj när det inte lyckas riktigt som man tänkt... Jag har fortfarande en rand högst upp som saknar mönster, jag hade ingen Ellis som hjälpte mig ;-)

Lilla B sa...

bloggblad: Den är fin, buketten, när den står där i solskenet. Brukr använda den som digital uppvaktningsbukett

Lilla B sa...

karin: Jag vill helst att det funkar bara man trycker på Enter....
Tänker med fasa på när Good Old Blogger vägrar låta mig fortsätta utan hänvisar till nya. Hujedamej

Elisabet. sa...

Ja,när min blogg blev totalknäpp för några månader sedan och jag blev fullkomligt hysterisk, vem hörde jag av mig då till?
Jo.
Ellis och hennes sambo.

Såna vänner är oskattbara!

Lilla B sa...

elisabet: Precis så är det. Vänner som kan hjälpa till när det kniper är gott att ha.