söndag, januari 21, 2007

Söndagsfrid
















Skönt att ta det lugnt en dag.

10 kommentarer:

Lena sa...

Fridfullt, sånt behövs inför en ny arbetsvecka

Anonym sa...

Vilken vacker bild!!! Är det er "kyrka mitt i byn"? Vilken himmel! Fint!

Lilla B sa...

panter: Verkligen! Som att lägga sig i startblocken.

Lilla B sa...

annika: Ja, det är "kyrkan precis mitt i byn". En träkyrka i falumålad fjällpanel, tjärat trätak och mycket vackra fönster. Kyrkan byggdes 1635 och är ortens turistmagnet.

Anonym sa...

Åå, då tror jag att jag vet: L***********s kyrka?
Väldigt vacker även om jag tror fel./ Panter

Lilla B sa...

Panter: Alldeles rätt!

l*eva sa...

Men VILKEN HIMMEL, så BLÅ...idyll, som man nästan inte tror finns längre. Men det gör det!

Lilla B sa...

eva: Och det är äkta vara - inget photoshoppande!!

Linda sa...

Så vackert...
Snön gör ju att allt får en sådan vacker kontrast, eller hur?
Visst är snön härlig?
:)

Lilla B sa...

lindalotta: Visst är det vackert med snön MEN det är otäckt kallt.