torsdag, juli 13, 2006

Den lågflygande fjärilskrassen



Hoppet är ändå inte ute.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eländes elände!!!
Själv kan jag inte förstå mig på min tomatplanta vars blad vek ihop sig utåt, men så är jag nog mkt mer amatör än du!!Kanske dom kände sig ensamma när jag var i San Augustin och levde loppan.....Har du några tips, prata lönar ej det har jag försökt......Hälsn Lena B

Anonym sa...

o förresten har jag några små. små pyttisar, svarta är dom på min Krasse.....Suck
Annars är det bra! DS

Lilla B sa...

Prata får du göra på jobbet! :-). Här gäller bara vattning och luftning. Och lite godis i jorden. Tomatplantan repar sig säkert och lite ohyra på krassen klarar den säkert av. Spola med kallvatten eller kläm ihjäl. Det brukar gå för det mesta. Blev jätteglad över hälsning från Kanarieöarna. Tack!