måndag, juni 26, 2006

Funkar! :-)

9 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Och kommenarer kan du få också. :-D

Jag kommer hem ikväll och kommenterar järnet.

Lilla B sa...

Ja nu jäklars! Här ska skrivas. Ska försöka få över den gamla bloggen hit. Och mycken tack för hjälpen!!

Cornelia sa...

Mycket bättre!

Lilla B sa...

Roligt att höra!

Anonym sa...

As-kalas.... måste länka till dig.

/Mamselamsen

Anonym sa...

Varför flytt av bloggen? Bara för att ställa till det för mig, som har dig som favorit....

Lilla B sa...

Som FAVORIT!! Uj uj uj. Det var som inte illa. Nu får du lägga den här sidan till Favoriterna istället. Så glad jag blev. Regnet kan strila innanför tröjan och jag skulle inte bry mig.......

Anonym sa...

regnmätare lyx här flyger regnet som helikoptrar
åskan dånar och potatisen gror
särkilt den som fått hästskit

Lilla B sa...

ja du - här får man hålla tillgodo med en sketen regnmätare. Livet är bra orättvist :-)